sol&bad

Hej mina vänner som ovänner :)

Idag har jag vart och solat och badat! Jättehärligt! På Vårdsätrabadet. Hoppas alla har fått känna hettan idag för den har vart underbar! Mina planer för ikväll är inte helt klara..... antingen så blir det party, eller typ mys i nån park för att ta vara på denna ljumna kväll. Eller... hmm, vet inte, hör av er i alla fall, så kanske vi kan hitta på nåt? :)

Har vart ute och gått idag också, jag kom just hem från en promenad och så gick jag på morgonen också :) Men nu yo tengo hambre!!

Ha en trevlig kväll!

image156

Kommentarer
Postat av: Cicci

ha en trevlig kväll du med. ;)

2008-05-31 @ 18:19:34
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0