Tjo broshään

image155Tjo.

Det har vart en innehållsrik dag idag. Började med att jag gick till skolan för att jag inte har någon cykel för tillfället.... jättejobbigt, jag är ju beroende av den. Aja, det funkar väl att gå för ett tag. Sen hade jag två lektioner i skolan, plus drama. Skönt att få allt klart med det! Nu blir den lite rolig också, hehe. Lyckossar alla som får se den ;)

Efter skolan gick jag helt otippat hem till Moa min hoea. Vi gjorde fetaste havregrynsgröten.... asså med rivet äpple, vindruvor, russin, kanel och mjölk, plus kaffe! Testa!!

Sen åkte vi ner på stan och idag kom studiebedraget in på kontot så jag shoppade tre skor på skopunkten :) Jättekul, var så längesen jag köpte nåt! Satte..... Sen bar det av mot Talangkampen (visst hette det så?), alla var där, jättekul! Och de tävlande var ju inte sämre, värsta underhållning med skoj blandat med skönsjungande sång! Vackert. Björn Gustavsson var där också, han är roligt. Liksom att åka skidor samtidigt som man bajsar är väl inte alla som kan?? :)

Jag var så trött och hungrig så jag åkte hem efter talangisen, annars hade jag nog stannat på stan, eftersom det var en förhållandevis ljummen kväll som man kunde mysa till det rejält med :)

Vill du vinna resa för 35 000 kr? Gå in här!!! : tävlingslänk: http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8777

Imorn ska jag soooola och kanske bada! Puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: menar det ;)

2008-05-30 @ 23:46:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0