tjohooo, det ska bli sol i veckan

Hajpådaj!

Shit vad jag var trött idag, hela dagen. När jag vaknade, när jag gick, stod, satt och nu. Ska verkligen försöka lägga mig tidigare idag, det är så värt. :)

Idag har det inte hänt för mycket. Eller jag minns inte förresten.... Maten var ju god ja, det var pasta och skinkgratäng. Och sen hade vi en engelskapjäs som spårade ur. "You have growing up" Sara kollade på han(s). Eller hur det var. suuukt kämperolit. (norska?)

Ikväll måste jag fixa utklädnad....... Imorgon börjar jag klockan ett och då ska alla ettor ha "historisk mingel". Jag ska vara utklädd till en amerikansk president vid namn Ronald Reagan. Jag har inte fixat nåra kläder än liksom.... Menmen, kanske en hit och komma naken?

Sen ska jag ta mig ut på en joggisch-runda också ikväll hade jag tänkt. Hoppas att jag gör vad jag lovar.

Men vet ni vad? I veckan ska det bli jättefint väder!! :) Sol varje dag utom imorn, då det ska bli liiite moln men ändå sol:) Typ 22 grader som mest, i Uppsala iaf! Det kallar vi niiiiice. Ska sola gärnet. Ska bli brunare än din mamma :)

Men lycka till ikväll med allt som händer, puss.

Kommentarer
Postat av: Mooooa

rolig du är....du kan inte bli brunare än min mamma, för hon kommer sola i 30 grader tio dagar i sträck...min mamma is going to look like a negah, and we like it :)

2008-05-26 @ 21:53:46
Postat av: sara

hahaha, våran engelskapjäs gick skitbra - NOT. men vi hade kul iaf :P kände hur jag ändra färg till knallröd och tårarna sprutade.

2008-05-28 @ 18:19:25
URL: http://s91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0