Valborg!

Tjooohooooooooooo!

Solen lyser lite bakom molnen och jag ser ett grönt träd utanför mitt fönster. Inga planer för dagen förutom skivstång halv sex, det var ett tag sen jag var på det passet vill jag säga... hoppas det blir kanoners!

Valborg. Jag började med att dissa forsränningen - sov istället. Sen när klockan drog sig mot halv tolv begav jag mig till Lägerhyddsvägen (moes hem). Åt en sillunch där som var jättegod med en massa olika rätter och en massa olika roliga människor. Men sen bestämde vi oss för att åka ner på stan och träffa allt folk! Det var mysigt, vi gick först till engelska parken med lite picknick och sedan gick vi vidare till ekonomikum, men där var det inte läge att vara när hela dagen hade gått för det var packat med skräp verkligen! Träffade iaf massa folk där med :)
Mot kvällen blev det grill i Luthagen hos Julia. Det var jättemysigt och lagom mycket folk. :) Mathilda var söt, Sofie var rolig och kattekillen var het.... eller hur var det Madde? ;) Efter det pallade inte ja och Moe nåt mer så vi riktade väl skorna mot Tunabackar kan man väl säga. Och så hjälpte vi några killar som var lite lost. Dom kom till Uppsala när vi skulle hem och undrade var festen var... Dom hade fått en sms "det är festivalstämning" men det var det inte rikigt längre.... haha, det regnade typ och var inget folk på stan. Det är ju på dan det är festivalstämning på valborg i Uppsala... Stackarna.

Juste... förlåt Sara för att jag inte hjälpte dig, haha :)

Hur var eran valborg?

Nog om det. Nu ser jag att det klarnar upp och jag måste göra någonting av dagen känner jag. Läääär ju ut i solen nåt :)

Bilder från igår :) dock inte så bra bilder, men det skiter vi i, eller hur ;)

           bra avslut :)

Puss på alla sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sen var festen schuuulut! tack för visat intresse för mig igår :) vi hade de bra :)

2008-05-01 @ 14:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0