Stora dagen d

Shit. 18? Jag tror det....

Idag när jag vaknade hemma hos Moa så kom hon med sin skönsång och frukost på sängen, drömfrukost! Så himla mysigt! Vi satt och kollade på morgontv och så fick jag ett superfint paket, räffffzzätt ;)! Tack älsklingskompis! Vi satt där rätt länge och försökte förstå att vi nu kommit till den dagen vi så länge har längtat efter. Det är ju helt sjukt. Det känns lite sådär, att vi så länge har pratat om det och så kommer dagen och är helt normal. Men lite speciell känns den ju faktiskt. Man känner ju sig lite stor.... :) Hehe.



Igår, dagen före födelsedagen så åt jag och Mois hämtsushi, jättegott! Och så är det så mysigt att äta hämtad mat på nåt sätt, man får det liksom serverat även fast man inte äter där.. :)



Tack så jättemycket för alla gratulationer på både fejjan och mobben! Det är värt, svarar så fort jag kan!

Snart ska jag åka till mormor och äta middag med familjen och Mois och innan det övningsköra en sväng i stan med pappi! Pussi!

Kommentarer
Postat av: Karolina

HURRAHURRAHURRAAA!!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEEEEN (igen)



PUUSSSS

2009-02-04 @ 16:59:26
Postat av: Matilda

Grattis :D

2009-02-04 @ 18:44:40
Postat av: Saris

Grattis min fina sköna vuxenkompis! Vill fira dej NU!

2009-02-04 @ 23:28:11
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Moa

Räffzzet! haha,så lite så fiiinis!

2009-02-06 @ 08:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0