-


Hej mina vänner!


Idag rullade skolan på bra på förmiddagen, det blev både ideologiprov och seminarium. Vi hoppas på att det gick bra! Efter det åkte jag ner på stan (I SLASKET, vad är detta?!) och mötte upp Moa och Hanna W för en fika på Waynes. Chailatte blev det, den är ju bara för underbar!

Efter flera timmar av fikande och lite ärenden gällande resor åkte jag hem och lagade lite middag - fullkorsnspagetti med pesto, tomater, oliver, soltorkade tomater och fetaost. Senare åkte jag till Friskis och tränade - Intensiv. Det gick riktigt bra faktiskt och nu sitter jag här och ska ta igen ett avsnitt av Andra Avenyn. Så där sätter jag punkt för idag. PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Moa

Om detdär är Naxos dör jag. btw, mamma kom ju på den smarta ideén att vi säkert träffar några roliga människor väl på plats också, hoellen låg tydligen väldigt tätt i alla fall!!!! FÖR VI SKA TILL NAXOS NANANNANA

2009-01-20 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0