bästa boken någonsin!

Idag har jag läst ut en bok! Nästan i alla fall. Har några lagar kvar som jag inte orkar läsa just nu. Boken heter Körkortsboken. Riktigt spännande! Nä, men såhär är det va.... Snart är det dags för körkort för min del så jag måste ju förbereda mig litegrann på teorin också. Det låter rimligt tycker jag. Och nu är den boken utläst i alla fall.

Men den var faktiskt lite rolig att läsa. För att det var små "skämt" och så gjorde dem en smiles, SKITKUK! (Oj, skitkul ska det visst stå.)



Ja ni, dagen har faktiskt gått åt till att plugga teori och att jobba på Friskan, helt okej kul ju! :-)


Nej. Nu ska jag ta och måla mina naglar i någon fräck färg och sen ska jag sätta mig framför tv:n och bara slappa och lyssna till pappas frenetiska knackande med det nya golvet i hallen ... (Y)


Hoppas ni har haft en underbar dag! // M

Kommentarer
Postat av: maria h

åh vilken fin bild!! den påminner mig om våren :))

2009-01-05 @ 23:32:00
Postat av: Maria

Åh, tack! :) Våren.... ge mig vår kände jag nu - gud så skönt!

2009-01-05 @ 23:42:06
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Sara

coolingbild!

2009-01-06 @ 13:23:53
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0