det tar inte slut på googlandet om naxos....

Jag har haft en riktigt skön eftermiddag. Inga måsten, utan har bara gjort det jag har orkat. Ändå har jag kollat lite på Naturkunskapen och Spanskan, samt beställt tid till körlektion. Det brukar vara så att när jag inte behöver göra någonting eller inte har någon press, ja, då tar ajg tag i saker och får lite saker gjorda. Men när jag har värsta stressigt så gör jag absolut ingenting. Lite konstigt det där.

Nu står i alla fall maten i ugnen (kyckling) och quinoasalladen är färdigladag av mamsen, ska bli gott att fylla på med lite energi för att sedan slapa ännu mera och förhoppningsvis kunna gå och lägga sig lite tidigare en föregående dag. Fast innan jag lägger ska jag kolla på Top Model och Made in Sweden. Det är väl mina måsten för kvällen.




Bilder från fikan igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0