Gästblogg!

Hej Marias läsare, e ni samma som mina läsare kanske??

Maria är i alla fall hos mig just nu, igår var vi och myyste hos Linnet, riktigt kalas var det. Vi kollade på körslaget, yesbox "vi är i final" haha. Sen kollade vi på Into the wild, men vi hann inte se klart den så vi har kikat klart på den nu isället. det tog ett tag eftersom vi fick installera Vlc som tog en timme, för att få något ljud på filmen...men sen så :) Ty den som ger sig!

Snart ska bara ut och köra bild, både med sin far och sin körskolelärare...so good luck!
Själv ska jag göra lite matte, fifan va tråkigt. men klockan fyra ska jag jumpa loss!! :D Sen ska ajg hem och göra currygryta med ris, smaskens!

Puss på er allihoppa.....hoppas ni också tar det lugnt idag, då det regnar snö.....inte så jättemysigt klimat kanske.



Just nu är vi här inne, maria i min säng kollades på reprisen av _________, själv sitter jag vid skrivbordet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0