let's dance

Jag sitter vid datorn här i Malmö nu. Igår var det begravning, sorgligt men livet måste gå vidare har jag lärt mig.

Idag har jag varit på stan med min syster hela dagen lång nästan! En stund hälsade vi på farmor som ligger på sjukhuset för sin rygg och så tog vi en paus med kinabuffè också. Det blev lite shopping på Zara och HM i alla fall. Jag får vis alla bilder när jag kommer hem....! Och det är ju snart! Någon gång på söndagen kommer vi hem.

Ikväll ska vi kolla på Let's Dance hade vi tänkt och bara ta det lugnt :)

Ha det bra nu hörrni, saknar er alla! Massor av kramar!


Kommentarer
Postat av: Paula

Jag saknar dig!! :( Men vi ses SNART, iiih! :)

2009-01-30 @ 21:09:58
Postat av: Maria

Åh, gumman! Saknar dig också, men vi ses på lördag! Om exakt en vecka, håll ut ;) Pusss

2009-01-31 @ 10:06:07
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0