Man blir ju "lite" glad

Det bästa som finns är att söka reda på massa smaskig information om resemålet man ska åka till i sommar. Man blir ju lite glad du kan jag säga. Det finns jättefina bilder från Naxos och sen sökte jag på youtube... Tänk att sitta på en mysig resaurang, med utsikt över havet, med spelandes mysig grekisk musik. Eller tänk att ligga på stranden och bara gå ner och ta ett dopp i vattnet. Tänk långa strandpromenader. Tänk utelivet. Tänk värmen. Tänk Naxos.



Jag blir seriöst drogad av det här.

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är jag som ska åka med dig, inåsg de NU! jag blir så lycklig!! 05.10 åker vi 8 aug!! Hell Yeaaah...kaffe på Arlanda, de goda (med) påtår! vi är framme i santorini vid 10-11, sen blir de en solig båtresa till naxos, vi slänger in sakerna i vår lilla en-rummare, buter om till våra minibikinis och så går vi å köper 2 liter vatten, 1 kg frukt och sen solar vi till sen eftermiddag! Pusspå dig bästis!

2009-01-24 @ 13:32:14
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0