Maria

Hej och godmorgon! Synd att Bellfis åkte ur Let´s Dance igår alltså. Nu är det ju inte så värst kul att kolla på det längre måste jag säga. Om ett tag ska jag äta lunch och efter det ska jag gå till jobbet för att sedan möta Moa på stan. Vi ska till Linnéa ikväll och Therese! Det var längesen jag var där så det blir mysigt!

Nu ska jag uppdatera mig på bloglovin.com känner jag. Man måste ju hänga med. Och så måste jag googla lite också. Det hör till vardagen nuförtiden.....

En sak till! 11 dagar kvar till 18! Ofattbart nästan! Yeeeeeee bru!






I denna stund, bjuder på den.

Kommentarer
Postat av: Sara

elva dagar!!!!! :O

2009-01-24 @ 19:40:14
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0