mildare i helgen

Imorse åt jag en supergod frukost, det var nästan att man hoppade upp av att tänka på den. Nästan alltså... Det var i alla fall yoghurt med flytande honung i och sedan la jag i linfrön, solrosfrön och rostade blandade nötter. Sedan strödde jag på kokosflingor och ringlade på honung. Det VAR en bakelse. Det är inte slut där. Till det åt jag en apelsin som var perfekt och mitt julklappskaffe - chokladkaffe, plus att jag gjorde skummad mjölk till = chokladkaffelatte. Känn på den och njuuut!


 



Ni som håller med mig om att man näst intill dör om man går utanför dörren på grund av kylan kan jag meddela att det ska bli mildare i helgen. Tack gode gud för det!

Kommentarer
Postat av: MOA

fan vilken perfekt frukost!! helt jävla underbar!!

2009-01-16 @ 23:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0