No need to worry 'bout everything I've done, live every second like it was my last one

Hey!

Idag gick jag upp vid tio och åt en lång frukost framför tv:n. Det är så skönt att ta det lugnt på morgonen och bara vakna till. Efter det har jag packat till mamma med råhög musik - det blir så mycket roligare då tycker jag. Mami kommer och hämtar mig och Annika snart, vi ska ha lite släktlunch med paj och sallad, låter gott tycker jag! Vid sextiden någongång ska jag på Intensiv på Friskis med sällskap av Maria. Ser fram emot det. Jag har inte hunnit/valt att träna på pass på länge nu eftersom jag har jobba en del och då är det lättaste att bara svänga förbi gymmet innan jobbet. Man behöver inte passa in någon tid. Men det är ju roligare i längden att gå på olika pass!


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

Nice bild!!

2009-01-11 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0