shopping!

Det blev inte någon träff med Sara och Linnéa för Sara var sjuker. Mycket trist men vi ses ju imorgon om hon inte blir sämre! Istället ägnade jag en massa timmar på stan med Moset. Jättetrevligt och farligt. Blev en del inhandlat. Dock var det mesta på rean så det var ju ett plus i det!


Kofta från Stadium herravdelningen - 150 kr!


Träningströja från Stadium - 150 kr


Halsband från Indiska
Tröja från h&m


Jag älskar randigt!

Jag köpte även ett par örhängen på indiska. Nu ska jag kila iväg till Friskis och gymma lite. Ska se om det är någon yoga som passar in efter mitt pass, skulle inte tro det. Men värt en titt på schemat i alla fall. Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0