smakligt

Nu är jag äntligen hemma från en lång skoldagen som var mycket utdragen måste jag säga. Vi hade en lektion på morgonen och en på eftermiddagen. Om tio minuter ska jag gå till Friskis och jobba ett tag. Sen ska jag nog ta det lugnt ikväll, det skulle vara skönt! Jag måste bara säga att jag åt ett jättegott mellanmål nyss, hör på det här.... Skivad banan, blåbär, hallon, keso och mandlar. Det var verkligen smakrikt!


Gårdagens middag: fisksoppa med massa grönsaker och en klick grekisk yoghurt till


Senaste dygnen har jag varit så trött, vad gör jag?

Kommentarer
Postat av: amandaa

mariiia jag såg dej i Robin Fröströms blogg:O :D haha

2009-01-14 @ 18:42:03
Postat av: Moa

Sover du för lite, har du för mycket att tänka på...ibland kan man kanske behöva rensa bort en del saker i ens lilla liv, som lätt blir rörligt!

2009-01-14 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0