trubbel

Jag drack inget kaffe på morgonen idag, det förstörde hela min dag! Ont i huvudet! Men nu har jag fått i mig mitt kaffe i alla fall och tagit en huvudvärkstablett dessutom. Känns redan bättre.

Om några minuter ska vi äta räkor med sallad, vitlöksbröd, ost, päronskivor etc. Sen blir det Körslagetfinal. Kom igen nurå, låt rätt team vinna!

Imorgon tidigt på morgonen blir det en lång biltur. Vi tar oss hemmåt. Jag och pappa turas om med körningen, ni får gärna bomba mig med sms en dag som morgondagen om jag säger så. Vi hörs vänner! Puss!


Kommentarer
Postat av: Moa

jag e taggad för nya veckan, känner desamma! Du kanske kan chocka med nått så folk bara måste komentera :D

2009-02-01 @ 19:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0