the nerd


En del av min frukost - banan, blåbär, hallan, keso och nötter

 
Mellis. När jag gjorde denna latte insåg jag att kopparna var slut.... Men varför inte ha kaffe i ett ölglas?


Slapping vid tv:n and my "new" jeans




Matnörd som jag är så har jag "beslutsångest" över vad jag ska göra för mat ikväll. Det står mellan det jag åt igår - linssoppa eller fullkornspannkakor, eller något nytt recept bara. Och sen ska jag nog kolla lite recept om tips på hur man gör egen musli. Plus att jag ska gå till affären oh handla mjölk, vindruvor och dippingredienser. Haha, shit. Ganska nördigt men jag måste erkänna att det börjar kurra i min lilla mage när jag pratar om alla godheter. Nu blir det googling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0