from nothing to something

Hej på er!

Bilder från igår och idag.........


Nu har jag precis kommit hem från övningskörningen med Hans på Nordlanders Trafikskola. Det gick lagom bra, jag var lite skakig för att jag just hade kört med en bil som pappa hade lånat. Och så var det ju halt på vägarna nu och så slirade jag. Vilket jag typ aldrig har gjort. En bra erfarenhet kanske (hehe, jag kommer vara livrädd på halkbanan!).

Snart ska jag, mamma, annika och mormor äta tacos! Ska bli jättegott verkligen, jag är så hungrig! Vid sju kommer pappa och hämtar Annika, mig och alla mina grejer. Det är pappatid nu vettni....

På onsdag efter skolan ska jag åka till Malmö. En ingift släkting har plötsligt gått bort, väldigt sorgligt! Så det är begravning på torsdag. Men vi stannar där över helgen. Jag provar lite kläder till begravningen men vet inte riktigt vad jag ska ha, nåt tips?

Nu ska jag ta fram två stora ikeakassar och packa ner alla kläder! Puss & kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för i helgen...men fräsa mest som fräsa sist...du som "lacka lagom" när jag fråga om din mormor skulle käka. hon skulle ju de! Ägd lillan...äg! (: roouuulogt!

2009-01-25 @ 18:21:58
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-29 @ 19:25:26
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0