längtar

Igår preliminärbokade jag, Malin och Moa en resa till Naxos (ö i Grekland) i två veckor i augusti. SÅ härlig känsla! Fast med en eftertanke så kunde kanske inte Malin hänga på ändå vilket är jättesynd! Men det får helt enkelt bli så att vi tar med oss en annan eller om Malin ångrar sig! Efter vi hade bokat så gick jag till Friskis och jobbade. Det var verkligen kul, Jenny jag jobbar med är helt underbar på alla sätt och vis. Så att jag har en ljus tid framför mig i höst! Riktigt skönt!

På kvällen cyklade jag till Moa och där bjöds det på kycklinggryta av gammalt recept. Vi tog det mest lugnt eftersom att vi båda skulle upp och jobba idag. Men det hjälpte ju inte så mycket eftersom vi försov oss idag. PANIK. Men vi hann. Pjuuu...

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och har ätit quinoa med paprika, soltorkade tomater, kikärtor, pesto och keso. En liten blandning med rester och nytt = kanonsallad.

Samhällskunskap och Ideologier står på ingång här, vi hörs!


Jag vill ha en solig balkong och en latte tack.


Kommentarer
Postat av: Moa

Resor i stort lass :) Vi måste kirra grece! Fin bild :) Självutlösaren?

2009-01-18 @ 17:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0