8 augusti var lyckodatumet för två år sedan, och iår?

Efter jobbet igår vart det mys hos Mathilda med tjejerna + erik och idag började jag dagen med en promenad. Sen har jag ätit frukost, duschat, skrubbat, målat naglarna och sånt där fix. Jätteskönt! Har precis dammsugit också, en liten fixardag kanske det här kommer bli. Jag känner att dagen får bli som den blir. Det ända jag vet att jag ska göra idag är att jobba halv sju till halv nio. Ska bli mysigt faktiskt!


Längar tills jag får ligga sådär fast i bikini och några breddgrader varmare, längtar till stranden, längtar till havet, längtar till vita husen, längtar till powernapsen innan maten, längtar till fetaosten, längar till hotellet, längtar till och med till flyget. TA MIG TILL NAXOS GENAST! 080809 drar vi Moa, bara bikinin är med så klarar vi oss!





 

Ps. Jag saknar alla ni bortresta vänner där ute, KOM HEM! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-20 @ 11:24:48
Postat av: Moa

Wahaaaaa!!!!!!!



Snart smäller de! Kommer va så sjuuukt varmt. Högtalare är fixat! Nu måste vi bara ladda min Ipod med musik! Börja leta :)

2009-07-20 @ 11:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0