basketball

Hallå mittbena! (det var kul)

Igår åkte jag som sagt till Sthlm där Malin redan var. Egentligen skulle min Moabuse följa med men när vi insåg att det inte gick några tåg hem förrän klockan fem på morgonen så bangade hon. Mycket på grund utav jobb i och för sig. Tråkigt att du inte var med Moa (!!!!) verkligen. Men det gäller ju att prioritera rätt...

Jag mötte i alla fall Malin och vi tog t-banan mot fridhemsplan och satte oss på ett ställe som var jättebilligt. När vi sedan skulle gå vidare för att möte några vänner så får vi reda på att det där stället inte var något att skryta om att man varit på. Men vadå, det var sjukt billigt ju! Kvällen slutade i alla fall med basket i Vasaparken. Det var riktigt kul, längesen man lirade det. Vi tog taxin hem till Malins snälla brorsa och kröp ned mellan de vita lakanen.


funderade på att ta zantehatten men bangade i sista sekunden :)


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha kul om du hade tagit den!

mois måste bli lite mer spontan tycker jag.

2009-07-23 @ 17:01:47
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Moa

Ni bangade ju också på fem-tåget ballan!

Men kul att ni hittade ett billigt "ställe" hahah....

2009-07-24 @ 10:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0