don't think so

Snart befinner jag mig i mitt rum och byter ut min vardagslook till en liiite mer partylook. Om cirka en timma ska jag nämligen träffa Moa och vi ska till Lina som bor mitt i stan. SÅ VÄRT och jag är avundsjuk. I alla fall så blir det förkaka där och sen lite senare kommer även Sara min fina lilla saris liksom. Sen tänkte vi dra en kväll på Orange. Hoppas på succé. Men kan det bli annat med er i sällskap tjejer? Nej, tror inte det.


ojoj haha moas bild blev större men hinner inte nu. haha puss shit bråttom!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

oj vilken töntbild på mej haha. Jag längtar lite till imorgon vi ska ha det olsagbart mysigt då. PUSS

2009-08-01 @ 12:56:27
Postat av: Anonym

OMG, va har du för bilder på mig :P hahahha

Det va kul att träffas efter en så lång sommar! Det blev vår egna lilla succe även om musiken och människorna runt om inte var det!

<3 Ha så kul i Greeeeeacee

2009-08-02 @ 14:25:55
Postat av: Lina

Det va ja som skrev ovanför detta inlägg... Glömde namnet! Hahaha

2009-08-02 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0