festis

hejhej mitt i all stress!

Idag har jag tagit en lugn morgon och sen har det bara rullat på kan man säga! Åkte till Friskis vid tolv, tränade, åkte ner på stan och lunchade med Min söta lilla Saris! Har saknat henne SÅ. Jättekul att ses. När Saras lunchrast var slut träffade vi just på Cecilia och Annina från klassen, riktigt längesedan och vi bestämde att vi förfestar hos Annina och sedan tar vi oss ner på stan, till Saluhallen om det blir som det är tänkt. Kommer nog bli en kanonkväll med massa klassisar! MEN innan detta ska jag fika med mina finisar. Dock inte alla, fyra av de i alla fall. SÅ jag har lite ganska brådis nu!

Hoppas eran kväll blir kalas, POSS&KRÅM!


Madde saknar oss, det vet vi :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Madde kan bara inte erkänna de! Lovar att hon också följer en massa bloggar slaviskt ;)



Blogga nu då!!!!!!

jag är astrött men rastlös :P

2009-07-25 @ 15:11:30
Postat av: S A N N A ♥

Åh vilken härlig bild (:

2009-07-26 @ 21:05:32
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0