i like to shake it

Okej. Nu är det såhär. Jag har tappat bort min kamerasladd/glömt den hos pappa. Jag hade velat ladda upp snygga bilder men det går ju inte dårå. Det är delvis därför jag inte har bloggat. Men sedan jag kom hem har jag i princip umgåts med underbara vänner, shoppat och kört bil. Mitt liv en regnig sommar. Helt okej mysigt! Ikväll blir det andra puckar. Malin (Moa?) och jag kör utgång, bj förmodligen. Låt oss skaka rumpa på dansgolvet!

(MEN VARFÖR GÅR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER?! NU BLÌR JAG JU SUR PÅ RIKTIGT)

Kommentarer
Postat av: malin

let us skaka som aldrig before liksom

2009-07-08 @ 19:18:51
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Moa

skaka liten ruuuumpa!

2009-07-09 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0