jättegott: banan, mild naturell yoghurt, björnbär, linfrön, honung - mixa

Hallå där! Hur är läget idag? Jag sitter i min rosa bikini, av någon anledning tycker jag det är jätteskönt och springer runt rätt ofta i bikini här hemma. Har just pratat med mormor i 20 minuter, hon berättade en rolig historia som hände för några dagar sen när hon glömde sin väska med hemnycklar och allt. Det var roligt! Den där blåa tröjan hade jag glömt men hittade den inträngd i garderoben, kanske dags att rensa och göra plats åt de nya plaggen? Maybe blir det dagens syssla!

Jag ska i och för sig snart iväg och träna, sen vill jag förbi stan och senare ska jag och mami äta middag hos mormor!

Grönt gräs, solglasögon, bok, solskyddsfaktor, klänning och flipflop.


Det här var för några dagar sen. Varför kan det inte vara så nu? Det var fint väder imorse faktiskt, men det räcker inte.


Boken låg och väntade på mig igår kväll, den där kända röda ikeakudden är för övrigt perfekt hög för kvällsläsning i sängen.


Jag kollad på någon läskig film innan jag la mig och försökte skrämma iväg alla monster.

Nej du.
Jag tror allt att jag ska rensa garderoben.
Det lät som en bra idé.
Och så skulle bilderna behöva en rejäl rensning också!


Brallan&Smarran får säga adjö för denna uppdatering!

Kommentarer
Postat av: malin

ya man

2009-07-21 @ 16:19:02
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0