mysigt

Ville bara visa lite bilder, Sara, Moa och Marjo. Det var en mysig kväll i stadsparken det, hoppas ni har det superkul på era tågluffar! Lite avis är jag faktiskt. Men nej. Grekland två veckor. Där har vi det.




Vi sa hejdå till Saret och Marjo som är på tågluff nu, detta var i början av sommaren. Det är stört hur fort tiden går.


Jag gjorde halloumi för första gången i mitt liv. Här tillsammans med sallad, bulgur och en klick av någon röra jag gjorde :) Vad brukar ni krydda med på hallumin?


Kommentarer
Postat av: Snusktanten

jag har aldrig lagat halomi så brukar ä väl att ta i...salt peppar?

2009-07-10 @ 12:46:07
Postat av: snusk.....

Dricker mest pucko.kram.

2009-07-10 @ 12:46:35
Postat av: lantmys

Chili! Och lite av varje som finns i skafferiet, men chili är ett måste, vitlök är gott med, den är ju ganska salt i sig så man behöver knappt salt tycker jag. :)

2009-07-11 @ 12:54:21
URL: http://lantmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0