Skåne - käglinge, kämpinge, malmö


Kämpinge badstrand - lite för mycket moln för min smak men det var varmt och skönt ändå! Badade i havet i alla fall, jättehärligt!


Mina små kusinbarn var med och lekte så det stod härliga till!


Mitt allt






Köpte en geishaglass i den lilla söta kiosken. Den var mumsig


Vaaaart är solen?


Söta farmor och söta hunden


Red, black, brown, white, yellow - does it really matter?           (bilnycklarna i högsta hugg såklart)


Vi tog en liten båttur i malmös kanal


Den här gången badade vi på ribban i malmö men jag badade inte, låg och solade i stället!


Ser ni turning torso där i bakgrunden, nästan 200 meter högt är det huset väl? Eller?


Min fina väska från London, den ångrar jag inte!


Min älskade bok


Nu ska jag ut och sola innan den försvinner. Ha en skön dag och gå ut i solen för det blir man glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0