Tjabba!

Nu är jag hemkommen från Skåneland och Malmö. Har varit där och träffat släkt, solat, badat i havet, varit på stan och bara tagit det allmänt lugnt. Det har varit härligt. Jag kom hem klockan två idag och då åkte jag hem och gjorde en matlåda och sedan hoppade jag på hojjen och åkte iväg och jobbade en sväng. Härligt men jag är skapligt trött nu alltså. Så jag tänkte ta min bok som jag är helt fast i och lägga mig i sängen och mysa. Smörja in mitt sårade knå ska jag också göra :)

Imorgon ska jag ladda upp riktigt fina bilder från Malmö och lite stränder. Ha en skön natt, vi ses och hörs imorn! Då hoppas jag på att jag får ligga och steka i solen ett tag tills jag ska jobba och sen på kvällen träffa tjejerna. Som jag längtar!!! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0