vad ska jag satsa på? /förvirrad tjej

Igår var jag med mina london(/komdom)favoritfriends! Det blev grillning hos Moa och alla var där. Helt fantastiskt mysigt roligt och bäst. Tänk att man kan skratta så mycket med er, gillar er ut i alla fingrar och tår ska ni veta!

Idag ska jag till Ikea med Hannah, Malin och Madde. Vi tänkte hoppa i sängar och mysa i sofforoch sedan köpa billig ikeakorv :) Sedan ska jag jobba ett tag och efter det ska jag direkt till Madeleine med förhoppningsvis alla igen! Åh, vad jag gillar det. Njutning.

Imorgon ska jag som jag sa tidigare kanske till Malmö till min släkt. Om jag hittar någon biljett. Jag hoppas att det finns för det var så länge sen. Men ändå skulle det vara "skönt" om det inte fanns för jag vill till Maddes sommarställe - Vaxholm (som de andra tjejerna ska) också. Jag är delad. Men det kommer fler tillfällen. Vi planerar ju att åka till Åland, haha. Malin, jag och Hannah är fett på i alla fall. Ja, vi får se hur det blir med allt det där i alla fall. Thailand blir det i alla fall om några år! TAGGAD tjej!

Läste mitt horoskop i vr
"Det blir lite knepigt för dig att välja. Tiden räcker inte till, antingen kärlek eller nöjen kommer i kläm om du alls ska få vardagen att fungera. Att planera väl räcker inte riktigt, för det dyker hela tiden upp nya förslag och nya saker som du vill satsa på. Du måste vara flexibel.

kärlek/sex
5
kul/nöjen 3
tur/pengar 5"

Om man vill hinna med att uppleva allt då?


London juni 2009

Kommentarer
Postat av: malin

DU ÄR SÅ BRA!

2009-07-12 @ 13:11:08
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Moa

Pussåååkraaaaam!

2009-07-13 @ 12:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0