Waiting on the World to Change

Lite kläder kan göra så mycket. Att shoppa kan man bli riktigt glad av. Men det brukar ju bara hålla ett tag. Nu har jag i alla fall shoppat lite så då är jag väl glad ett tag i alla fall, haha. Hemskt låter det. Jaja, så får det väl vara. (Utekvällen igår var kul liksom. Nice att ha förfesten så nära till hands. eller kanske rättare sagt; nice att ha krogen nära till hands)


Hittade lite gamla armband. Passar till min nya väska från London :)




Spårade ju ur totalt vettu (VI SPÅRAR PÅ SKOLFOTOT! -internt-)




Två fina små nya saker


En kofta också. Eftersom man ser den så bra på bilden kan jag ju säga att den är av tunnt material, har lite fall och är väldigt skön. Perfekt sommarkofta helt enkelt!



Idag när jag träffade pappa sa han att han skulle till Malmö imorgon till min släkt. Väldigt impulsivt! Han hade bestämt det igår. Att jag skulle följa med kändes lite väl impulsivt för att vara mig. Plus att jag jobbar i helgen men förmodligen kommer jag åka tåg ner i veckan, kanske mån till ons eller tors. Hoppas det blir så. Jag saknar all släkt och inte minst Malmö som stad. Hoppas det blir fint väder också!

Nu ska jag börja laga någon middag. Mamma kom precis hem och ville ha nåt nyttigt. Okej för mig liksom. Jag funderar på någon kycklingrätt. Ha en trevlig torsdagskväll får jag lov att säga!

Kommentarer
Postat av: Moset

Nu snackar vi SPÅRAR UR TOTALT! Fiibubblan....sateee va fin du va.

2009-07-10 @ 12:47:09
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: malin

skönt att ha finisen nära till hands!

2009-07-10 @ 12:49:35
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: amanda

jäääättefin skir och transparent blus, var fyndade du den? :) najs blogg you've got! ;)

2009-07-11 @ 09:56:40
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0