bubbelbad

Hej mina vänner!

Jag har tappat det där med att uppdatera stup i kvarten men det är bara skönt. För mig i alla fall! Igår var en mysig dag, bara att jag var riktigt trött, hade bara sovit fyra timmar, det är inget för mig alltså. Jag behöver min skönhetsömn :) Idag har jag varit med Moa tills hon åkte och hem och jobbade. Vi planerade hennes födelsedagspryl en del. Sedan åkte jag ner på stan och trixade med Malin som det stod inskivet i allmenackan. Det blir nog super!

Snart ska jag åka till pappa. Förlåt, det är verkligen jättetrisst med personer som skriver om vädret. Men det är inte okej. Jag klarar inte av det. Blir verkligen deppig! SLUTA NU

Den här veckan ska bli super, jag har ju en del inplanerat så det går nog vägen. Inte minst London på lördag och Moas födelsedag på torsdag! KANONERS


Två (oförberedda) snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Moa

:)

2009-06-14 @ 22:14:35
Postat av: Moa

Vi måste klura ut de dirty frågorna snart...;)

2009-06-14 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0