coolt

Nu är jag hemma från London! Det har verkligen varit helt perfekt! Sex tjejer, shopping, sol, middagar, skratt, storstad, hotellhäng, pubar, parkhäng, osv! Första heldagen tog vi bara en turistdag - kollade runt på nästan allt man ska se liksom. Andra dagen blev det shopping, likaså tredje dagen, då vi hann med solning i Hyde Park och sådär. Jätttemysigt. Fast jag ska verkligen åka tillbaka, finns så mycket som jag inte hann med att se och göra som jag hade velat. Men FETT NICE resa som vi säger, GILLAR DET GROVT!

Bilder får ni se på fb, det kommer väl upp lite här med men just nu har jag inte hunnit ladda över de än, jag har STÖRT mycket bilder!

Idag har jag hunnit med att hämta ut mitt körkort, känns ganska bra måste jag säga, ikväll blir det en kväll med malin såklart. Vi ska kolla på fotboll klockan sju och sedan ska vi ut på bj:s sommarpremiär, om jag inte är ute och cyklar? Fast det är jag inte för cykeln står ute i cykelstället och jag sitter i sängen, så det går inte.

NU FÅR NI HA DET SÅ UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Moa

Bäästa resan på länge bruden!

2009-06-24 @ 20:39:56
Postat av: Anonym

finfin blogg:)

2009-06-24 @ 20:47:36
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: lovisa

har alltid velat åka till london! :D

2009-06-24 @ 20:52:43
URL: http://lovisanordlund.blogg.se/
Postat av: Sara

VÄLKOMMEN HEM! Jag åker om en vecka och jag måste träffa dej innan.

2009-06-24 @ 23:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0