done


Klassen på skolavslutningen

Snyggingen Lina såklart

Julia och jag

Vouge

Sara tar farväl från skolan

Tack för i år!

Bilder från igår som började med lite avslutning, alltid lika mysigt. Efter det fikade vi med klassen, Karolina (mentor) hade bakat supergoda små kakor. Sen åkte jag hem och väntade på Sara som tog en väldans lång tid på sig, vi hann i alla fall hinna se ett, två avsnitt av Ugly Betty och sen åkte vi till Tzatziki och åt grekiskt tillsammans med delar av klassen. Riktigt mysigt var det! Tråkigt att vi inte kommer ses på väldigt länge nu, några av er, tur att vi har ett år kvar! Sedan blev det utgång, natten var ung och kvällen var barnet, haha. Favoriten.

Idag förstår jag inte hur jag orkade mig upp, men för två timmar sen var jag ute på vägarna. Idag och ikväll ska jag umgås med älslingsmojsis!! Puss på er och puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Moa

Älsklingsmariiiia!

Idag blir de favorit i repris på många håll och kanter. He he :)

2009-06-13 @ 12:30:00
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: mallan

hahaha ha så kul med favoritkillen gullisar

2009-06-13 @ 13:59:07
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: sara

done! tack för i år!

2009-06-14 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0