emotional girl

Igår körde jag bilen till Malin helt själv! Stolt tjej..... Det var lite läskigt, jag var som lite hög på min lycka, haha. Men det gick bra - hög musik och gled omkring på stan innan jag åkte till Mallan. Där busade och trixade vi lite, blir toppen verkligen. Kul att tjejerna tror nåt heeelt annat! Alltså nu är det så nära London att jag har börjat packa lite smått. Eller i alla fall börjat tänkt ut vad jag ska ha med mig. Det blir bara handbagage så det får inte plats så mycket, fast ändå en hel det (!). Jag har redan kommit på mig själv med att lägga fram fyra linnen, två tröjor, två klänningar......och så ska vi vara där i fyra dagar, det går ju ihop. Verkligen :) Men det funkar nog, man får ju tänka att det blir en del shoppning också! :) HEY vad jag längtar!


Idag ska jag passa på att vara ute i solen när den äntligen (!!) är framme.
Ska gå en sväng på stan och växla pengar med några finisar!
Ikväll ska jag fira att jag har fått körkort med pappsen ! :)

Puss på alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0