GRATTIS ÄLSKLING

HEJ PÅ ALLA SNYGGINGAR!

För att summera de senaste dagarna kan jag väl säga: mallan. Vi har spenderat en hel del med timmar tillsammans de senaste dygnen. Men inte mig emot! Om tio minuter ska jag ner på stan för att möte mallan, sen förbi mammas jobb och hämta en grej, sen förbi mamma (lägenheten den här gången) och hämta ett par skor. Efter det ska jag förmodligen vara hemma, fixa mig och bege mig till MOA! Hon har middag/förfest idag för hon fyller 18!

Min lilla vapendragare fyller äntligen 18 år, jag kan inte fatta det. Som vi har längtat! Det går inte att beskriva. Vi har varit tillsammans tänkte jag skriva hahaha, nej vi har varit kompisar i fem år nu. Det är inte så himla länge, ändå, men i sjuan blev vi kompisar och vi klickade ju direkt ;) Den där bruden alltså, vi har gjort så mycket tillsammans. Så många minnen. Fina, roliga, spännande, charmiga, luriga, smarta haha, ja allt. De här åren har varit bäst. Vi kommer då det underbart i London och Grekland! UNDERBART.


Tänkte ladda upp fler bilder, men kan fortfaranade inte göra det! Vad är felet?

Jaja, ni vet kanske hur hon ser ut ändå! ;) Fett snygg. Nä men jag vill i alla fall säga
STORT GRATTIS TILL MOA HON LEVE HURRA HURRA HURRA!

Älskar dig Moehoe, love!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åååhh...min finaste Maria!



Tacktacktack...är ju helt rörd här. Ikväll blir super...kom med klackar och var på festhumör!!!!

2009-06-18 @ 11:58:18
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: mallan

<3

på båda två!

2009-06-18 @ 12:19:14
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0