känns off

Min blogg känns helt off och ointressant. Jag skriver ju inte så mycket, eller? Och den är inte så aktiv av er heller, haha. Men men, det gör mig inte så mycket. Det ända jag funderar på är väl om jag ska stänga ner den igen?

Jag måste i alla fall säga adjö för några dagar! Jag ska åka till Skåne imorgon och jobba där som personlig assistent i fem dagar. Vi får se hur det går, jag har inte riktigt fattat hur det kommer vara. Jag ska ta hand om en person, konstant, i fem dygn. Ja, varför inte. Ända frågan är väl när jag ska ta hand om mig själv.... haha. Ja, det blir en upplevelse. Men det jag skulle komma fram till var egentligen att jag kommer sakna alla min underbara vänner. Mina små fina vänner. Många är redan ute och reser på egen väg, eller ska snart åka och jag hoppas ni har för alldelles underbart bra! Men ni som stannar kvar hemma får inte ha för kul. När jag kommer hem har vi ännu roligare, okej? :) JAPP. Jag kommer sakna er bästisar. Puss och kram. Jag finns förhoppningsvis på mobilen! :)




Ps. Det känns fortfarande skumt/roligt/konstigt/spännande/grymt att jag kan ta bilen själv och åka och hämta en resväska hos mamma. Ds.


Kommentarer
Postat av: Moatoa

Kommer sakna dig bästa vännen!

2009-06-28 @ 23:39:25
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: malin

<3 fredag är för länge, du får till onsdag på dig sen vill jag ha dig här igen.

2009-06-29 @ 14:24:28
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker din blogg är helt ON och intressant!! puss för det

2009-06-29 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0