KIRRAT KÖRKORTET

HEJSAN ALLA GLADA!

Jag har tagit körkort idag, så sjukt skönt. Går inte att beskriva känslan! AAAAAAAAAAAAAAH SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD ÄR JAG NU. Nu har en tung sten fallit från mina axlar. Ingen mer övningskörning, det kommer kännas konstigt. Jag gillade det ändå, det var riktigt mysigt och så fick man en stund att umgås med pappsen. MEN GUD SÅ SKÖNT! Jag är så GLAD!

Men jag förstår det inte! :) För övrigt bombas jag med mejl från Ryanair, tjejer, nu kan vi checka in online! Vi gör det så fort som möjligt tycker jag! :)





































Jag är sjukt mycket gladare än tjejen på bilden....

Kommentarer
Postat av: Matilda

grattis :)

2009-06-15 @ 23:06:29
Postat av: Moa

GRATTIS FIIFAN!! ja e taggad på en åktur ;)

2009-06-15 @ 23:11:58
Postat av: K.

Världens bästa Maria :D GRATTIS!!!

2009-06-15 @ 23:43:04
Postat av: mallan

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D

2009-06-16 @ 11:12:53
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0