MARRIS ÄR TILLBAKA; STARKARE ÄN NÅGONSIN!

HAHA :)

JAG KAN INTE HÅLLA MIG LÄNGRE! SHIT VILKET ABSTINENS! Jag har varit borta ett bra tag men nu är jag tillbaka igen. Jag hade så sjukt mycket i skolan och i resten av mitt liv den sista tiden så jag hade varken tid eller lust till det. Eller jo, ibland ville jag blogga, men jag kände att det var bäst att vänta till jag riktigt kände för det. Det är sjukt hur man kan gå och tänka på dagarna vad man ska blogga om så kommer man på sig själv. Haha, det är blogosfären alltså. Men jag gillar det, trots allt.

Samtidigt som jag har varit med om mycket slit så har jag hunnit med en massa skoj emellanåt. Jag tänkte köra ett stort bildregn i ett inlägg som ni troligtvis kommer att få se SNARAST! :)

(vi får väl se ifall jag fortsätter blogga, men jag kan tänka mig att det blir lite över sommaren!)

Kommentarer
Postat av: ida

JAAARRÅÅ!!



wohoo. tjohooo :D :D

2009-06-10 @ 15:10:11
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: mallan

åh jag har saknat din blogg smarran! kul med ny header också :D

2009-06-10 @ 20:12:19
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0