destination unknow

destination unknow - standard för londongänget! follow me, and lets go

hej hopp nu går det undan. Igår var en dunderdag och kväll - hoppas moisen var nöjd! men det tror jag, det verkade ju så. fick ju stjuss och grejer!

idag vaknade jag som vanligt en obekväm tid på grund av borrande ute på balkongen. pappa försöer liksom vara tyst men det hjälper tyvärr inte om bara han har öronproppar..... haha. aja, jag har ätit frukost, taggat, duschat och allt det där, taggat, försökt slutföra packningen, taggat och planerat dagen. det ser ut som så att jag går och hämtar ut mitt körkort (!!) ifall det är öppet på posten idag och sedan åker jag till malin, äter lunch, åker till mathilda, firar lidsommar/taggar, osver där, vaknar, åker till flygplatsen och mer eller mindre befinner mig i london på kvällen. det låter som en najs plan tycker jag. orkar inte organisera inlägget, är lite splittrad. händer så mycket nu. men ha en SUPERKUL midsommar allihop, puss på er!


bryggan i förrgår :)


där med...


Moas kalas, min dukning :)


mina två sötingar

nu är det så att det tar jättelänge att ladda upp bilder, kommer mer sen kan jag kanske lova ;)

nu är jag för stirrig frö att skriva nåt, ha det bra världen så ses vi snart igen!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för igår älskling!



Hur bra som helst, jag är hur nöjd som helst, och London kommer blir hur kul som helst! Puss

2009-06-19 @ 11:57:44
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: mallan

hur bra som helst, hur nöjd som helst, hur kul som helst, HUR LONDON SOM HELST.

<3

2009-06-19 @ 12:20:13
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0