tru, höpp å kärläk

Vad jag längtar till mycket saker nu alltså. Jag är i något slags lyckorus tror jag. Riktigt härligt ju! Fast jag är fortfarande stressad sedan våren med FÖR mycket saker att göra så jag sover inte så bra, kan inte sova länge på morgonen och så....måste chilla :) Jag längtar till London, till jobbet, till varma sommarkvällar, spontanresor (med bilen maybe, kanske gbg), GREKLAND. Tänk att avsluta sitt sista sommarlov med Naxos, kan det blir mer på topp? Nej, jag tror faktiskt inte det. Sen får vi väl se om vi kommer tillbaka slitna eller utvilade, he he. Bruna och fina kommer vi vara i alla fall, jag och mojsen :)

Idag har jag i alla fall växlat pengar, hoppas dom räcker, ha ha. Sen ringde mormor och ursäktade för att jag hade fått för lite pengar när jag städade igår, så söt. Så jag gick till henne och tog emot det belåtet ;) Sen prackade hon på mig en liten eng-sv ordbok OCH en "engelska på resan" som hon hade haft förut när hon reste. Min mormor vill verkligen dela med sig av allt hon har och det gillas. Ja, oftast i alla fall. Vet inte om jag tänker ta med mig den där handboken alltså. :)Det stod bland annat översättningar som "min fru och jag vill gärna bjuda er på lunch" under fliken "nya vänner". Ha ha, mormor sa "då kan ni ju säga jag och mina fem vänner vill gärna BLI BJUDNA på lunch". Den kör vi på tjejer!

Snart kommer pappa hem, då ska vi och min lillsis ut och äta en bit mat!

(varför kan jag inte ladda upp bilder för?!)

Kommentarer
Postat av: mallan

hahaha "vi vill bli bjudna på lunch" fett bra, den lär vi oss utantill :D

jag kan inte heller ladda upp bilder, asdrygt!

2009-06-17 @ 11:50:50
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Sara

haha mysigt inlägg :D vill träffa din mormor!!

2009-06-20 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0