galna tjejer


Malin, jag, Mathilda, Madeleine, Moa, Hannah. Kärleksbarnen.


The gangstaaahs, puss på dig!


Passade på att hälsa på drottningen när vi ändå var i stan, hon var trevlig och flaggan var på topp.



Okej, nu ville min dator tydligen inte mer. Tänkte ladda upp fler blider men lilla äsklingen är FÖR överhettad att jag nästan funderar på om den kommer dö snart. Får skynda mig, antar att den vill sova lite. Det är var ju nåra bilder från london i alla fall. Idag har jag jobbat hela dagen, sedan träffade jag pappa på stan och vi gick och åt på en indisk restaurang. Det var jättegott, sen svängde jag förbi hemma, fixade mig lite och gick sedan ner till uteserveringen Salt och tog några cider med Malin och Lisa. Mysigt och tidigt kväll, det var skönt! Nu ska jag lägga mig och läsa en bra (ungdoms:P)bok. Det gillar vi. Imorgon väntar en heldag i solen, me like!

PUSS PÅ GOTT FOLK!


Kommentarer
Postat av: malin

:*

2009-06-27 @ 18:41:37
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0