:)


Vi seglade i kursen Natur och Friluftsliv, fick mvg i den, värt. Kul att jag bara får mvg i idrottskurser.....aja, man kan väl inte vara bäst på allt


Projekt Fyrisån på Naturkunskapen, mysig dag, OMYSIG labrapport! Shit, hur ska man klara nk b? :)


Kul....kul! (hoppas du har det bra i blekfiseland baby)


Det var mors dag så vi


gick för att kolla på solnedgången mellan träden



Det var så varmt att jag kunde ha mina gladiatorsandaler, det kan man ju inte ens ha nu på sommaren?!





Det kanske är någon av dom här bilderna jag ska ha på spanskabrevet Moa&Sara HAHA


MALINÄLSKLINGEN TOG STUDENTEN! PUSS


Matte förstod kanske inte riktigt, men mathilda du tog faktiskt STUDENTEN! GRATTIS SÖTNOS


Och så kom vi till bilderna igår, på väg till tåget


Lunch på Brasco med Mikaela, riktigt mysigt med studenter skrikandes på sina flak untanför :)


SAGA TOG STUDENTEN! Härligt att se er alla igen, BIG TIME!


Där fick du till en pose mickis HAHA sötnos


YEAH!

Kommentarer
Postat av: mallan

<3 du är min bästa!

2009-06-10 @ 20:15:55
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Karolina

Åh, hade saknat dig så!!!

2009-06-11 @ 14:06:19
Postat av: Moa

ååh, vilka bilder!!

Saknar dedär tjejerna!!!

2009-06-11 @ 22:51:19
Postat av: Mathilda

Ohh det var så kul att du kom på min mottagning och utspring. Puss!

2009-06-13 @ 22:18:50
URL: http://mathildaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0