"very nice, how much?"

Idag har det varit mycketmycket på gång. Ganska mycket i alla fall. Jag började klockan tio i skolan med lite tävlingar och föreläsning. Sedan åkte jag direkt och jobbade från tre till strax över åtta. Tjoho, vad trött man kan bli. Jag har ett nytt jobb för de som har missat det. Personlig Assistent är jag numera förstår ni. Jag trivs för det mesta, idag hade vi det väldigt mysigt samtidigt som det var lite jobbigt ibland. Men det är ju ett jobb så det ska väl inte vara så lätt alltid kanske.... Men jag gillar det i alla fall!

Idag var den sista lektionen på tvåan och imorgon är det skolavslutning. Sista skolavslutningen ever!! Nästa gång är det studentet, det känns sjukt. Jag längtar så förbannat samtidigt som jag bara känner att jag vill ta vara på det här sista året som är kvar. Framförallt sommarlovet. Det ska jag absolut göra med både, svensk sommar, londons sommar och greklands sommar.

Nu ska jag fortsätta på mitt te som smakar kanel,
måste kolla vad det var för smak, riktigt gott.
Och så blir det tv såklart! PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: Amelie

TA VARA PÅ SISTA GYMNASIEÅRET!!!



Och vet du, jag ska också till Grekland i sommar :)

2009-06-12 @ 19:08:52
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0