ALLT! :D

NU är allt bokat! LONDON 20-24 JUNI. Det känns guld!

Måndag är klar och färdig också. Det har varit skola för hela slanten och sedan Puls på Väderkvarn - riktigt kul!


Och nu är det inte långt kvar till Prag heller, på fredag bär det av. Vad skönt det ska blir! Och i samband med det är det ju påskis, och då mina vänner; dudududuuuu..... trumvirvel: då har det gått ett år från jag och min vän Mojs sa NEJ till socker, hehe. Vi hade alltså sockerförbud i ett år och nu i påsk går detta ur. Så i Prag kan jag ta mig en góbit om jag så skulle vilja det! Det kommer kännas konstigt. Fast jag tror inte direkt det är godis jag kommer moffa i mig när jag får. Det ser inte så jättelockande ut måste jag säga, jag saknar mest krämiga kakor, kladdkaka och choklad!

Imorgon är jag ledig. Så fantastiskt skönt!!! Har bara ett smipmöte klockan 7 som ska handla om våran resa med klassen som kommer ske nästa år i februari. Vi ska till Kenya på fältstudier till en ö som heter Lamu och vi ska studera turismen, längtar!!!

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Moa

Gooodiss! Shit va konstigt!!

2009-03-30 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0