Ärligt och härligt

Hejsan! Igår var jag hos Madde med alla m-flicks och vi kollade på londonresan in i minsta detalj kan man säga. Det blev lite dyrare än vad vi hade tänkt som sagt, ni vet lågprisflyg lägger ju alltid på en massa avgifter. Men jag tycker vi lyckades bra och om ingen bangar inom några timmar så blir det bokning ikväll! Det känns galet kul! Jag satt och räknade på min friskislön ch jag tror jag exakt kommer iväg, haha. Har räknar man enkronor! Det är inte lätt att vara fattig student om man ska till både London och Naxos på en och samma sommar. Men det går ju bara man vill!

Nu håller jag på att packa litegrann till dadicool, lyssnar på p3 och ska snart ut och springa och sedan gå på ki yoga på friskan. Ärligt och härligt


Kommentarer
Postat av: Moa

Fu är så söt med din sparning...undra om jag också kommer shoppa mindre nu...jag har ju känt att jah dragit ner regält senaste veckorna...men de är bra! varför överkonsumera?? Duktig du är som springer och yogar. Själv ska ajg peppa andra till att träna nu!! Jobbjobb. (jag packar till mamicool)

2009-03-29 @ 14:35:36
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: malin

samma här, lite mkt med två resor under samma kvartal men vafan, vill man så kan man! nu kör vi :D

2009-03-29 @ 16:37:10
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Paula

GUD vad kul! Inte dåligt med två pass en och samma dag, you go girl! :)

2009-03-29 @ 17:42:59
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0