grrrr

Jag vet att det var längesen jag skrev här, ett tag sen var det i alla fall. Men jag känner att jag skriver när jag känner för det. Så bara så ni vet så kan det komma fem inlägg på en dag eller inga alls. Det beror på humöret helt enkelt. Tänkte bara säga det så att ingen undrar ihjäl sig. Tycker det bara är onödigt där folk skriver att dom är "dåliga bloggare" - det är ju inte roligt att läsa om. Nog om det.

Idag var det våffeldagen. Jag och Moa firade rejält med två sorters våfflor! Den ena sorten med hallon, blåbär och vaniljgrädde och den andra med stekta äpplen, kanel, mandlar och kanelgrädde. Det var sjukt gott. Självklart var det fullkorn i våfflorna :)

Så det var kanoners! Efter det blev det kaffe så att vi skulle orka med skivstångspasset som stog på schemat efter det. Det kan jag rekomendera starkt, jättekul och bra träning!

Bjuder på en grrrr-bild och våffelbilder.




Kommentarer
Postat av: Moa

22.22....nu blev jag suuugen igen ;)

2009-03-25 @ 22:22:57
Postat av: Jens

juuuuuuust faaan våffeldagen! visste att det fanns ett tomrum inom mig idag! våffla är ju nationalrätt en la casa el Jens :P

2009-03-25 @ 22:31:21
URL: http://www.myspace.com/basementswe
Postat av: Paula

Åh. Vad mumsiga de såg ut att vara! Som sagt, själv åt jag pannkisar. You know why.... ingen våffelgörare - inga våfflor. (glömde bort vad det heter!!)

2009-03-26 @ 14:51:59
URL: http://paulagocko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0