Hej!

Har ni haft en trevlig helg?

Jag har haft det fint jag. Igår var det jobb och sushi med Mois. Kändes lite undligt, nästan lite ovant att se henne. Jag menar, det var ju en vecka sedan vi sågs. Sånt händer bara på sommarlovet någongång ibland. Sushin var i vilket fall som helt tokgod. Och partajet igår var också skoj!

En söndag som denna har jag pluggat och planeran för eftermiddagen är yoga, fast innan det täcktej ag ut och springa på löpbandet, hehe. In och springa kanske. Sen ska jag till mammi och käka middag med min syster och mormor. Ladies night. Det var allt för mig denna gång!

Ha en fortsatt lugn och fin söndag! Puss på er

Förresten, jag ska förmodligen till London en weekend i april. Pappa fyller 50. Det skulle vara underbart kul, jag har aldrig varit där!



Kommentarer
Postat av: Saga

ska inte du, moa och era mammor dit på weekend tillsammans?

2009-03-08 @ 14:03:21
Postat av: Anonym

ååh london! det är nog den bästa platsen i världen. fast jag har iof inte varit på alla platser i världen, men jag är iaf feting avundsjuk på dig! ;O

2009-03-08 @ 22:47:55
Postat av: Maria till Saga

Nej, vi ska nog köra på en spahelg istället! Lutar åt det iaf! :) Ses om en vecka!! Pusss

2009-03-09 @ 08:50:28
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0