kanske inte så jätteaktiv

Ja, jag känner mig inte så jätteaktiv i denna bloggdjungel för tillfället måste jag säga. Helgen har varit fullproppad med Friskisnördar, det är grejer det! Verkligen superkul med utbildning av både träning och att vara en bra värd för motionären plus en massa kul träning :)

Igår fick jag värsta vårkänslorna än igen, när slutar man med det liksom? Kanske när våren är förbi och sommaren är här... :) Jag är för övrigt jättesugen på en jeansjacka i vårmodet, sjuktligt snyggt. Tack och hej, kanske bloggar mer när jag återkommer till hemmet mitt. Puss i stjärten.

Kommentarer
Postat av: moa

hellre f%s-nörd än bloggnörd...varför slösa bort livet på att skriva ner vad man käkat och gjort en helt vanlig onsdagskväll.....när man akn köra en pulsmedel, danspass, eller en omgång aerobics :)

2009-03-16 @ 14:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0