lyckorus

Jag insåg nu att jag har jättemycket att se fram emot!

Om två veckor åker jag till Prag (det blev inte London som vi hade tänkt innan utan Prag istället), det ska bli jättehärligt. Dock vet jag inte exakt vad man gör där, någon som har varit där? Det är ju i alla fall en storstad med massa mysiga kaféer, gator, shopping och sevärdheter vad jag har fattat det!
















Och igår var det Finismiddag
vilket betyder Jag, Moa, Malin, Madde, Mathilda och Mini - Hannah. Vi har nästan bestämt oss för att åka till London i sommar. Det började på Gotland och slutade i London liksom, gillare! Så nu håller vi på för fullt och kollar billiga resor och så vidare. Jag hoppas verkligen att det blir av!
















Sist men INTE minst
har jag ännu en resa att se fram emot! NAXOS 09. Tjohooo! Jag och Moa drar ju till Grekland i sommar igen, till en annan ö som ryktas om att innebära mysiga grekiska gränder, långa sandstränder och spårat uteliv. JA TACK.

















Ja, vaf säger ni, vad ska man deppa för?

Kommentarer
Postat av: Amelie

Får man följa med i resväskan? ;D

2009-03-22 @ 20:45:03
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha, kul vi skulle ha :)

2009-03-22 @ 22:33:56
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: Karolina

Faaan va kul. Jag och Saga planerar också LONDON! Jag gillar att utan att prata med varandra så väljer vi samma ställen att åka till!!! Vi är bra.

2009-03-25 @ 18:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0